Fik du en bibel eller bog?

I lang tid kunne vi kun se i statistikken, at der var flere hundrede, der fulgte med på webkirke og på den måde var en del af vores online fællesskab. Nogle af jer skrev til os med opmuntrende kommentarer og fortalte, hvor stor betydning webkirke havde, men vi havde ikke givet os selv chancen for at give jer noget mere end det, vi kunne dele på web. Det lavede vi om på, da vi startede vores forbønsgruppe og inviterede jer til at skrive til os, anonymt eller med navn. Men vi ville også gerne finde ud af, om der var et behov for at kunne give jer lidt mere. “Hvad med en god bog eller en bibel,” tænkte vi. Og det har vist sig også at ramme et behov hos en del af jer. For vi har nemlig i et stykke tid sendt den lille bog “Vejen til Kristus” og selve bibelen ud, og responsen var faktisk større, end vi havde forestillet os! Det gør os virkelig glade.

Der findes jo tusinder af bøger i verden, der kan styrke den kristne tro, og vi har selvfølgelig ikke et ønske om bare at sprede bøger ud som hagl. Men hvis vi finder noget, der ikke er for omfattende og samtidig kan være med til at styrke den tro, mange af os deler – selv om vi måske hører til i forskellige kirker eller slet ingen – så vil vi gerne ind imellem tilbyde dig noget. Men den vigtigste bog, vi kender i webkirke, er bibelen. Og hvis du ikke har en, vil vi meget gerne give dig én, som vi håber, du har lyst til at læse. En del af jer, som har fået en bibel tilsendt, har skrevet til os, at I er nye i troen, og det glæder os oprigtigt, at mange er begyndt på troens vej sammen med en bibel.

Men hvad nu, hvis vi kunne tilbyde noget mere to-vejs til alle jer, der ønsker en bog eller en bibel? Det forestiller vi os kunne ske ved at starte en online-læsegruppe, hvor flere kan mødes i en to-vejs kommunikation og læse noget fra bibelen og reflektere over det, man læser. Eller måske kunne vi tilbyde jer lidt mere materiale, der understøtter det, man læser? Måske finder vi noget godt at kunne dele med jer. Vi går og tænker over det. Og når vi er færdige med at tænke, skal du nok få det at vide:-)

Husk du altid kan skrive til os på [email protected]