
Så er det igen tid til sommer og sol. Det håber de fleste af os nok på, selv om landmændene måske helst så lidt mere regn. Også i webkirke mærker vi, at Danmark stille og roligt kommer lidt ned i gear. Vejret lokker os alle mere udenfor end foran en skærm, og det kan vi jo egentlig godt forstå. Når landet holder lidt fri i ferietiden, holder vi dog åbent i webkirke!
Det kan også være svært hele tiden at lave nyt, når solen skinner og varmen kalder os udenfor. Derfor vil du måske opleve, at vi finder nogle tidligere udsendelser frem igen — udsendelser, som sagtens kan tåle et gensyn. Samtidig er vi allerede i gang med at planlægge efterårets begivenheder, og vi glæder os til at dele mere med jer snart.
Manglende oversættelse
For et stykke tid siden havde Peter nogle gæster i studiet, som bor og arbejder på Grønland. De hedder Joe og Beryl og er engelsktalende. Vi fik dog ikke lagt danske undertekster på i første omgang, og det var der flere af jer, der bemærkede. Fejlen er nu rettet, og hvis du har lyst til at se den udgave af Aftenkirke igen, kan du finde den her: https://www.youtube.com/watch?v=d3HshXXQRo0
Tak for feedback
Vores opfordring sidst til at komme med forslag til gæster, Peter kan kontakte, viste sig at bære frugt! Vi har allerede fået flere henvendelser med forslag til mulige gæster i studiet, men du er selvfølgelig stadig meget velkommen til at komme med flere. Vi har altid brug for nye gæster, som har noget godt at fortælle.
Bøger og gratis bibel
I et stykke tid har vi tilbudt en gratis bibel, fordi vi gerne vil fremme bibellæsning. Vi er dog ved at løbe tør for bibler og undersøger, hvad vi gør fremadrettet. Bogen “Vejen til Kristus” har også været tilbudt, og den har flere af jer bestilt. Vi har netop fundet en anden lille bog, som vi gerne vil dele med jer, men det vender vi lige tilbage til. Følg med på vores webside for at se det aktuelle tilbud. Hvis du ønsker at anbefale en bog til uddeling, er du velkommen til at kontakte os. Ekspeditionen har på det seneste taget lidt længere tid på grund af sommerarrangementer, men vi har ikke glemt dig, hvis du endnu ikke har modtaget noget.
Så genstår bare at ønske jer en dejlig juni måned, og på gensyn 1.juli.
Skriv til os på [email protected]