Aftenkirke

Aftenkirke

Musikvideoer

Dagens bibelord

WEBKIRKE 9. marts | Frelsens grundlag – "for af nåde er I frelst"

WEBKIRKE 2. marts | Tro, håb og forlis – når troen bliver udfordret

WEBKIRKE 17. februar | Og Jesus sagde: Derfor, enhver der hører disse ord…

AFTENKIRKE | 19. april 2024 | Guds omsorg: Redning fra ulykker?

AFTENKIRKE | 12. april 2024 | Guds omsorg: Brød og smør?

AFTENKIRKE | 05. april 2024 | Guds omsorg: Findes Guds omsorg?

AFTENKIRKE | 29. marts 2024 | Tunge stunder: Konflikter med andre

AFTENKIRKE | 22. marts 2024 | Tunge stunder: Psykiske lidelser

AFTENKIRKE | 08. marts 2024 | Tunge stunder: Modløshed

AFTENKIRKE | 23. februar 2024 | Jordens tilstand: Dommedag frembragt af Gud eller af mennesker?

AFTENKIRKE | 16. februar 2024 | Jordens tilstand: Industialisering, profit og rovdrift

AFTENKIRKE | 09. februar 2024 | Guds plan for dyr og planter

AFTENKIRKE | 26. januar 2024 | Jesus – den gode hyrde

Kom med på en kronologisk rejse gennem Bibelen fra start til slut. For hvor skal man begynde, hvis man ikke kender fortællingerne i Bibelen? Det savnede vi, og derfor har vi besluttet os for at lave en podcastserie på ca. 40 afsnit.

Vi har lavet den specielt til dig, som ikke kender Bibelen meget godt. Når vi selv har læst fortællingerne igen for at finde den røde tråd, er der kommet aha-oplevelser for os – og dem glæder vi os til at dele med dig!

Allerede nu kan du søge efter Den store fortælling på Spotify, Apple Podcasts eller hvor du plejer at høre podcasts. Her kan du høre en smagsprøve og abonnere på podcasten, så er du sikker på ikke at gå glip af nogle afsnit af fortællingen. Første afsnit i fuld længe kommer ud på i dag, torsdag 1. februar 2024. Vi vil selvfølgelig sætte pris på en stjerne vurdering eller kommentar i din podcastapp, så podcasten kommer ud til flest muligt. Du kan også lytte med på denstorefortælling.nu. Vi høres ved!

Kom med på rejsen her