Webkirkes bibelgruppe

Hvordan vil du have det med at være i direkte kontakt med andre seere i Webkirke?

Det kan lade sig gøre ved hjælp af din computer eller mobil, hvor vi kan samles bag skærmene via zoom eller tilsvarende. Mange af os har prøvet at bruge disse værktøjer til digitale møder i Corona tiden, så udfordringen ved at mødes med andre digitalt er helt klart blevet mindre.

Der er mange gode initiativer indenfor online bibelgrupper, og vi mener, at dette også vil være en naturlig udvikling af Webkirkes tilbud. Derfor er vi ved at undersøge, om vi kan mødes her på Webkirke i en ugentlig bibelgruppe, eller om vi kan indgå et samarbejde med nogle, der allerede tilbyder denne aktivitet. Måske kan begge dele endda arrangeres.

At læse bibelen er vigtigt for en troende. Men det er ikke altid, vi får det gjort i en travl hverdag, – i hvert fald ikke sammen med andre. Derfor giver det god mening at være sammen digitalt og reflektere over en enkel tekstlæsning fra Bibelen.

Du vil i den kommende tid helt sikkert høre mere om, hvordan du kan deltage, hvornår det foregår, og hvordan konceptet er skruet sammen.